23 Şubat 2009 Pazartesi

Vazgeç! Saçmala! Ve Git! İşte..




Vazgeç! SaçmaLa! Ve Git! İşte...
Bugün sana yabancıyım yüreğim..
Düşünmeden dökmek istiyorum içimdekileri..

Belki biraz kırıl istiyorum bana..
Biraz üzül…
Biraz anla…

Vazgeç istiyorum,
Hayallerden…
Kimbilir !
Belki de benden…

Saçmalamak istiyorum alabildiğine…
Bağırmak, durup dururken..
Gülmek, nedensizce..

Tersine yaşamak istiyorum hayatı…
Anla işte !
Saçma ne varsa yapmak istiyorum kendimce…

Ve sende saçmala istiyorum acımasızca…

Belki de…
Gelişi güzel ağlamak istiyorum sana…
Her bir damla da bensizliğe alış istiyorum …
Alış ki kolay olsun gitmek..
Can yakmadan…
Yaralamadan...

Yalan !
Hiçbir gidiş, acısız gitmez…
Giderse ‘’o ‘’ gitmek olmaz…

Ama sen git...
Ve öyle bir git ki,
Her adımda, senden değil kendimden vazgeçtiğimi hissettir acıyla …

Yüreğim
Sözün özü;
Vazgeç, saçmala ve git istiyorum izinsizce…!

Ben gidemiyorum ...
Sen git işte !


0 yorum:

Yorum Gönder