8 Şubat 2009 Pazar

ÖLÜM İLE AYRILIĞI TARTMIŞLAR




ÖLÜM İLE AYRILIĞI TARTMIŞLAR

Kader dedim boyun büktüm
Sensizlikte sevdim seni ama
Sevda dediğin böyle olmuyor ki sevdiğim
Böyle uzaklardan sevmek ,çok yakıyor canımı
Bu deli yürek akla meydan okuyor...
İmkansızlığın kapısını zorluyor, kan revan içinde
Aldırmıyor yaralarından sızan kana
Her gün ölüyorken içinde umut
Kuytularında yeni umutlar yeşertiyor
Daha kaç ölüm yetişecek bu sevdaya
Ben bittim bu bekleyiş bitmiyor


Özlüyorum...çok özlüyorum
Bu nasıl bir acı böyle
Elerinle ateşi tutamazken
Cehennemi yüreğinde taşımak gibi bir şey

Bazen çık istiyorum aklımdan
Hiç gelmemiş gibi git yüreğimden
Seni unutmak için adımı unutmaya razıyken
Her şeyde sen varsın inadına
Ekmeğimde , suyumda sen
Cigaramdaki nikotin bile
Bastırmıyor ,sensizliğin zehrini
Nefes nefes ,içimdesin bilsen
Acı kahvemin hatrı sensin
Şekersiz çayımın demi sen...

Oyy be gönül sızım
Eriyorum lahza lahza
Kanım içime akıyor
Gözlerim sözünde dursa
Bu nasıl bir dert ki
Dermanı derdin kendisi yine

Ölüyorum ömrüm
İmkansızlığının sızısında ölüyorum
Düşler kurmak istiyorum
Unutup bütün gerçekleri
Bir hayle inanmak istiyorum
Bir ömür mutluluk değilse payımıza düşen
Tek bir gün istiyorum
Sana günaydın diyerek başlayacağım
Karanlık ömründe aydınlık tek bir gün
Varsın günün bitişi ,benim bitişim olsun
Senden gayrı ne varsa verip
Senli bir günün hayalini satın alıyorum hayattan
Yemek yerken , çay içerken
Gülerken görmek istiyorum seni
En acıklı aşk filmini seyrederken
Seni seyretmek istiyorum öylece durup
En sevdiğin şiiri dinlemek istiyorum
Senin sesinden duymak ,en sevdiğim türküyü
Birlikte saatlerce susalım istiyorum
Geceleri gözlerini yumduğun rüyada olmak
Seher vakti ettiğin duaya amin demek istiyorum
Akıldan firar edip, fikirden kurtulup
Kendimde bir deli cürreti bulup
Ve gözlerinin karasında ki yıldıza tutunup
Şiir gözlüm seni...
Seni sevdim demek istiyorum


Oyy benim imkansızım ben bu düşe
Bir ömür düşüyorum hayatımdan, yetmiyor
İmanımdan gayrı ne varsa ,vazgeçiyorum
Kendimden geçiyorum ,sana gelmek için
Hiç bir yol ,senden sana gitmiyor

Aşk dediğin yazılmıyormuş kağıda
Sevdanın rengi yokmuş ,acınında
Çok ucuzmuş canlar ,aşk pazarında
Ve ölümle ayrılığı tartmışlar
Elli gram ağır gelmiş ayrılık...


0 yorum:

Yorum Gönder