25 Şubat 2009 Çarşamba

ßu Kaçıncı Ölü$üm..

ßu kaçınCI öLü$üm..

ßu qünLerde..



içinDe Sen oLmayan cümLeLer kuRamıyOrum
içinDe Sen oLmayan FotoqrafLara ßakamıyOrum

içinDe Senin nefes aLmadıqın yerLere qidemiyOrum
ßazen Seni ßuLamıyorum Ama



$arkıLarIn, $iirLerin içinde ßuLuyorum Seni

Adın yazmıyOr ßeLki Ama
Her CümLesi Sanki Seni, ßeni, ßizi AnLatIYOr



SenLe ßa$Layan cümLeLerimde asLa Nokta kuLLanmıyorum
Her sözüme virqüLLerimLe dewam ediyOrum ve seni ßitiremiyOrum
(CümLeLerimde ßiLe)



Sen Yoksun Ama WarsInda
NasıL ßi Duyqu AnLatamıyorum




sOn ZamanLarda her yoLLara dü$ü$ümde sen oLuyOrsun yanımda
Ewe döndüqümde ise kapıyı yaLnız açıyorum

Ama ßiLiyOrum Sen içerdesin
Her yemeqi ßeraßer yiyOruz sanki
Yataqıma uzandıqımda üzerime yorganımı seriyOrsun




SenLe uyuyOrum
Uykumda ßiLe ßenLesin hiSsediyOrum
RüyaLarIma Ortak oLuyorsun
Her sefeRinde Aynı kıyafetLerinLe qiriyOrsun
Hep Gözqözeyiz rüyam ßoyunca




Rüyaya i$te hepde öyLeCe ßitmiyOr
ßir fIrtına ßa$Lıyor sımsıkı sarıLmı$ken ßirßirimize
Sende anLamadıqım ßi tedirqinLik ßa$Lıyor ve ''qitmem qeRek'' diyOrsun
Kara ßuLutLar sarıyor etrafımızı Rüyam ßi anda kaßusa dönü$üyOr
ELLerin tam kopmak üzereyken eLLerimden kaLßim yerinden çıkaCakmı$ qißi atıyOr
SOn kez ßakıyorum qözLerinin içine ve eLLerin kayıyor eLLerimden
ELLerinin qidi$i iLe ßirLikte kayßoLuyorsun qözLerimden



Adını haykırıyorum etrafa
fIrtIna öyLe ßir esiyOrki
iSmin ßiLe paRamparça oLuyor ağzImdan çıkmadan




aRadan çok geçmeden uyanıyorum kan, ter içinde
Rüyama ßa$Larkenki yeRinde yoksun

üzeRimde hiç ßir$ey yok
DiLim tutuLuyor
Yüreqimi susturamıyorum ßu sefer yine iSyanLarInda a$kının

GözLerimi susturamıyorum kapım çaLana dek
Saßah oLana dek odamda fIrtınaLar kopuyOr

Ve yine sen doğuyOrsun qüne$Le ßirLikte
Ve yine DoğuyOrum seninLe




Kim ßiLir ßu kaçınCI öLü$üm...

0 yorum:

Yorum Gönder