23 Şubat 2009 Pazartesi

Buradan Atlasam Canım Yanar Mı?Anne






Anneme dönüyorum;yorgun yüzündeki masmavi gözlerine bakarak;

"Burdan atlasam canım acır mı anne?" diyorum...

"Olmaz.." diyor."Ben yanındayken sana birşey

olmaz,izin vermem!"



Şimdi yine uçurumun kenarındayım...

Bu sefer yalnız..

Annemin yüzündeki yorgunluğu miras edinip kendime;

uzun uzun bakıyorum uçuruma..

"SusuyoruM!"



Hayallerim geliyor gözlerimin önüne...

Karşılığını beklemeden tüm gücümle sevdiklerim!

En zor zamanlarında yanında olduklarım ve hiçbir

zor zamanımda;

Yanımda bulamadıklarım!



Yüzümü rüzgara veriyorum...

Kollarımı iki yana açıp soruyorum;


"Buradan atlasam canım acır mı anne?"

Sen duymasan da bu soruyu,ben cevabı biliyorum...

Ne atlayabiliyorum;ne kalabiliyorum..!

Uçurumun kenarında dizlerimin üzerine çöküp

ağlıyorum...

Sana,yalnızlığıma,yaşadıklarıma...


"Canım zaten acıyor anne;

Atlayayım mı?"




0 yorum:

Yorum Gönder