25 Mart 2009 Çarşamba

Gözlerinde Müebbeti İstiyorum

Gözlerinde Müebbeti İstiyorum











Gözlerinde müebbeti istiyorum
En acımasız mahkemelerde yargılasınlar beni.
Bedenimden yüreğimi söküp
Yüreğinde nefes almak olsun suç[um]
________________SON İSTEĞİM ;
Darağacım, yıldızların düştüğü Saçlarının tellerinden örülsün.
Yüreğinde ölmeyi istiyorum.
Baharları mevsimlerden çalıp
Gözlerine doldurmakla suçlasınlar beni.
İnfazım, gözyaşlarında son bulsun...








Çıplak yürime,
Gözyaşlarının umut zincirlerini geçirsinler.
Aldığım her nefes sevdana olsun.
Gözlerinin güneş gibi düştüğü
Gönül mapusluğunda,
Ömür boyu yüreğinin müebbetini istiyorum.


Gülüşlerinde erimeyi istiyorum.
Yağmurların sadece gözyaşında saklı olduğu
Güneşin, hep gülüşlerinde solduğu
________________________________________Bir ceza istiyorum.
İnfazım, gözlerinde yavaş yavaş erimek olsun.








Avuçlarında solmayı diliyorum.
Ömmden vazgeçip,
Senin gözlerine firardan yargılanayım.
Susma hakkımı kullanıp,
zlerinde müebbeti istiyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder