16 Kasım 2009 Pazartesi

Tomtom 2009 İzin Yolu Haritası Türkiye + EU + Yunanistan + Gümrü

Tomtom 2009 İzin Yolu Haritası Türkiye + EU + Yunanistan + Gümrükler + Feribot

Harita Tomtom ONE + ONE XL + GO + Ridder cıhazlarına uygundur.


Tomtom'un bu haritasında tam 45 ülke var.
Yanlış okumuyorsunuz toplam 45 ülke 1 Haritada.


Haritanın versiyonu v815.2078

Türkiye + Doğu ve Batı Avrupa + Yunanistan hepisi toplam 1 haritada.


Ekstradan benim haritanın içerisine hazırladıklarım:

1. İzin Yolu Gümrükleri:

Türkiye - Edirne
Yunanistan - Türkiye ipsala
Yunanistan - Makedonya
Makedonya - Yunanistan
Macaristan - Sırbistan
Avusturya - Macaristan







2. Memleket Yolunda Feribot:

Gelibolu - Lapseki Feribot
(İpsladan sonra Anadoluya Feribotla gitmek isteyenler için yükledim)



3. Avrupa EU Polis Radarları


4. Sıla Yolu Trafik Radarları + Gişeler


5. Türkiye - Gişeler - Polis Radar - Tesisler - Benzinlik - Lokanta - Otel

Not: Türkiyedeki tüm Otel ve Lokantalar kayıt edilmiş değil.
Türkiye Polis Radarları Mobil olduğu için buna fazla güvenme.



6.Benim Açılış ve Kapanış sayfalarım.

Sayfaların örnekleri burada


(Tomtom Home'da yükledim, patenti bana ait)
Tomtom Homedan bana puan değerlendirme verebilirsiniz

Tomtom Home'da 001-Merhaba + 002-Merhaba + Turkiye diye aratırın bulursunuz.



7. Easyusetools Patcher + Benim hazırladığım Resimli ve yazılı Patch açıklaması.


8. Navcore v8.060


Arabayla izine gidecek olan arkadaşlara duyrulur...




Başka bir yerde bulamazsınız, sizinle idia ediyorum.
Çünkü bu haritanın içerisindekileri özellikle arabayla izine gidecekler için özenle hazırladım.
İçerisindeki Bayraklı Gümrükler ve Feribot POI dataları bana ait.



Bunları benim Tomtom ONE XL'de denedim ve çalıştırdım.
Cıhazımın Navcore 8.060.
Bu Navcorla v715xx + v720xx + v815xx haritaları sorunsuz iyi çalışıyor.
Benim en büyük korkum Navcore v8'ler Tomtom cıhazını yavaşlatıyordu!!
Ekranı donup kalıyordu, takılıyordu.
Allaha şükür bunda olmadı.
Sadece v825 ve üst haritalarda donma ve yavaşlama oldu.
Cıhazımın yeni boot sürümüv5.5128


http://www.genctekno.net/forum/tomtom-2009-zin-t5667.html

0 yorum:

Yorum Gönder