4 Nisan 2009 Cumartesi

Sana Son Sözüm.

Sana Son Sözüm...



Hoşcakal aşkım
Yolun gülle
Yüreğin sevgiyle dolsun ..!


Bak ..
Nerelerden nerelere geldik ..
Şimdi biz bittik ..
Bir de başlangıcımız vardı
Sonunda bol gözyaşı döktüğümüz



Sor yağmurları kendine
Kışları da sor
Baharları bana bırak
Senden tek yadigar olarak

Adı belli, sonu belli idik
Soğuk bir mart akşamı idi



O an
Sadece yanımdan
Karanlığa karışmıştı yansıman


Şimdi
Yüreğimden git diyorsun
Olur birtanem giderim .
Yollar böyle uzun
Aşk'lar böylesine vurgunken
Giderim son kez gözlerine bakamadan
Giderim son kez sarılamadan
Uykusuz sabahlayarak



Pişman değilim
Sevdim seni
Delice sevildim
Ben bunu bilirim
Hayat seni yaşamamı istedi
Yaşadım..
Ama keşke
Yüreğinden giderken
Ölüm beklemese başucumda

Yine de
Yolun gülle
Yüreğin sevgiyle dolsun ..!
Sana en kötü sözüm

Aşk olsun be canım

Aşk olsun ..!


0 yorum:

Yorum Gönder